Utolsó kommentek

  • era: sziasztook! (2008.04.23. 18:34) huhh
  • eipi-1: Leszel még valaha? (2008.04.02. 12:40) peek-a-boo
  • celebriaran: mert ameleg levegő felszáll és felhővé alakul, majd csapadék formályában lehull. meg mert a lencse... (2007.11.01. 10:37) peek-a-boo
  • eipi-1: Szia, Zuzmara! Örülök, hogy újra írsz - bár ahogy látom, ez elég rég történt már (3 napja :S) (2007.05.30. 12:22) peek-a-boo
  • Peti: miért NEM esik? :( (2007.05.27. 23:04) peek-a-boo
  • Utolsó 20

2007.01.11. 14:41 zuzmara

Az a bizonyos 5...

    Nos azt hiszem nem teljesen lennék őszinte, ha azt állítanám, hogy odáig vagyok az ilyen dolgokért, de mivel Peti kérte és mert úgysincs jobb blogolni valóm, noésmert a tanulásnál még ez is jobb, így nagy nehezen rávettem magama a dologra...
    Szóval 5 dolog amit még nem írtam le soha a blogomban... ez nem lenne nehéz, de természetesen Peti utólag "kötelezővé" tette, hogy olyan legyen, amit amúgyse írnék le... ami persze abszurd hisz, most leírom.. no mind1, igyekszem eleget tenni a kérésnek és a játékszabályoknak :)

Íme

1. Volt tamagocsim... és ami még rosszabb: egy furby-nek is örültem volna (gyanítom ugyanúgy egy hétig, mint a tamagocsinak...)

2. Voltak már szőke és vöröses hajtincsek is a hajamban... és ami még rosszabb: a szőke még jól is állt...

3. Részegség és ballépések

az utóbbi 3 évben (és életemben) asszem 4szer voltam már-már közel a részegség határához. Egyszer mikor édes-kedves barátném itatott le (Nienna, ki más)
és még 3szor.. mind3szor ugyanaz a társaság, mind3szor szakítás után, és mind3szor ugyanaz a valaki volt ott, akinek nagyon nem kellett volna... és mind3szor hajszálon múlt, hogy nem "hagytam magam", és ezért asszem egész életemben hálás leszek a sorsnak, vagy akárkinek, akinek köszönhetem :)
Ez így persze nem hangzik erősnek... de nekem igen és ez bőven elég... :)

4. Sírás

Oviban én voltam a bőgő masina, gyakorlatilag napi rendszerességgel sírtam, foggalmam sincs miért... azt hiszem csak simán utáltam ott lenni, bár összességében jó emlékeim vannak, szal lehet h csak szerettem sírni :D.. de leginkább azért mert gyűlöltem, hogy aludni kell nap közben...
Aztán ez elmúlt, és mostmár azt hiszem normális ember lettem :)... sőt.. néha egyáltalán nem tudok sírni... egyszerűen nem megy... és évek óta (leginkább mióta eljöttem otthonról) egyetlen dolog van ami ilyenkor "segít" és végre kisírhatom magam: Anyára gondolok...  Édesanyára és arra, hogy miért van, hogy az emberek többsége (vagy csak én?) képtelen kimutatni a saját Édesanyjának, hogy mennyire imádja... Arra, hogy nap mint nap beszélünk, de szinte soha nem mondom, hogy szeretlek, sőt...

No ezt nem ragozom... lépjünk tovább :)

5. Ovis szerelmem.. egyszer megkért, hogy dugjuk össze a nyelvünket... undorítónak találtam, és nem hagytam... Asszem azóta kevésbé vagyok erkölcsös... :)

Nos, nagyjából ennyi...

Viszont a játék másik felének, miszerint találjak 5 embert, akire rázúdíthatom ezt az óriási terhet, hogy folytassa az egészet... nos annak kevésbé tudok eleget tenni, mivel úgytűnik az évek során sikerült a blog társadalom szélére sodródnom, és csak 3 valakit tudok, akik még kimaradtak ebből a fantasztikus élményből, és még érdekelne is amit írnak :D
Ők pedig: NiennaKataCalibaen

Szóval, hajrá nekik :)

9 komment

Címkék: vallomás


A bejegyzés trackback címe:

https://zuzmara.blog.hu/api/trackback/id/tr9527801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ágica · http://infinity.blogol.hu 2007.01.11. 20:24:14

nekem is volt tamagocsim, sőőőt, furbym is :)) de ja, elég hamar meg lehet unni mindkettőt :) szegény (furby) már évek óta egy eldugott sarokban alszik, és vigyázunk, h véletlen se ébresszük fel :D

zuzmara 2007.01.11. 20:45:43

Én a tamagocsimat hazafele leejtettem a hóba és egy hét után vettem észre hogy ott van... Addigra valahogy meghalt szegény... :) Bár működni működött továbbra is... Viszont szerencséd, hogy akkor még nem ismertelek, mert a furby-dért nagyon irígy lettem volna! :D

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.12. 06:56:31

Nekem csak webes tamagocsim volt, de mi az a furby???

calibaen · http://calibaen.freeblog.hu 2007.01.12. 08:05:14

been there, done that

zuzmara 2007.01.12. 13:01:01

Peti!

Menj el Ágiékhoz nézz be minden sarokba, és ahol találsz egy szőrös, csúnyaronda vmit, azt próbáld meg felébreszteni.... ő lesz a furby...
Hmm.. Gergő viccesnek találja.. nem értem miért....

Páka!

ágica · http://infinity.blogol.hu 2007.01.12. 19:54:51

már elmagyaráztam Petinek... kicsit furán nézett :DDD amúgy nem is csúnya, olyan kis aranyos bagolyszerű feje van :))

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.12. 21:25:24

Majd megnézem magamnak....bár lehet h felriad tőlem :D:D:D

ágica · http://infinity.blogol.hu 2007.01.12. 21:59:49

majd letakarom a szemét h ne lássa milyen nagy és erős vagy :DDD

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.13. 11:59:37

drága vagy, hogy igy odafigyelsz :P :DDDDD
süti beállítások módosítása