Zuzmara - Utolsó kommentek
blfr8@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c2054182
Válasz erre: huhh
2008-04-23T18:34:39+02:00
2008-04-23T18:34:39+02:00
era
sziasztook!<br />
https://zuzmara.blog.hu/2007/05/27/peek_a_boo/full_commentlist/1#c1858269
Válasz erre: peek-a-boo
2008-04-02T12:40:10+02:00
2008-04-02T12:40:10+02:00
eipi-1
Leszel még valaha?
https://zuzmara.blog.hu/2007/05/27/peek_a_boo/full_commentlist/1#c944836
Válasz erre: peek-a-boo
2007-11-01T10:37:19+01:00
2007-11-01T10:37:19+01:00
celebriaran
mert ameleg levegő felszáll és felhővé alakul, majd csapadék formályában lehull. meg mert a lencse lapos.
https://zuzmara.blog.hu/2007/05/27/peek_a_boo/full_commentlist/1#c482807
Válasz erre: peek-a-boo
2007-05-30T12:22:10+02:00
2007-05-30T12:22:10+02:00
eipi-1
Szia, Zuzmara! Örülök, hogy újra írsz - bár ahogy látom, ez elég rég történt már (3 napja :S)
https://zuzmara.blog.hu/2007/05/27/peek_a_boo/full_commentlist/1#c477150
Válasz erre: peek-a-boo
2007-05-27T23:04:01+02:00
2007-05-27T23:04:01+02:00
Peti
miért NEM esik? :(
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/22/egy_kiallitas_kepei/full_commentlist/1#c255065
Válasz erre: Egy kiállítás képei
2007-02-22T16:57:32+01:00
2007-02-22T16:57:32+01:00
nienna
Hát tudod azért akkoris furcsa amiket írsz mostanság :) Olvass PartiNagy. Petri. Testnedvek meg szépség, ha még lehet mondani bármit. Meg angyal a részletekben stb. Mert a piacon a halárusnő pontyvértől és harcsanyáktól iszamos, félig elfagyott, szederjes, lilás keze. (<a href="http://www.irodalmiakademia.hu/dia/diat/muvek/html/PETRI/petri00441/petri00441.html">www.irodalmiakademia.hu/dia/diat/muvek/html/PETRI/petri00441/petri00441.html</a>). Meg hogy a bácskai kisgyerekeknek andersen bácsi (<a href="http://hjem.get2net.dk/hamv.laz/Tolnai.html">hjem.get2net.dk/hamv.laz/Tolnai.html</a>), hogy élsz mert van ami tud fájni, na megint hülyeségeket pofázok, de ezeket tudtad, mert nem azért poe és lovecraft hogy azután belemosódjon valami izé, katedrálisvacokba (A varázsló kertje óta úgyis minden templomtoronyban épp másznak le a kötélen a rablók), hát nekünk ez volt andersenbácsi mondjuk lebutítva, belemaszatolni picsogásba nemér. Tudom, ez nemilyen, tényleg, csak még ha igaz akkor sem, túl nagyszavak, túl szépmondatok. Kimondod és szétrontod vele. Vagy nem rontod szét de akkoris. Megmondóember aki -kedek... na mindegy, bocs, csak rámjött :)<br />
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/09/elek_1/full_commentlist/1#c253481
Válasz erre: Élek...
2007-02-21T18:54:48+01:00
2007-02-21T18:54:48+01:00
katastrophe
őőő nem azért, de éhenpusztultál m elhagytad a lakáskulcsod és nem tudod beengedni a pizzafutárt vagy mi??????
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/09/elek_1/full_commentlist/1#c238925
Válasz erre: Élek...
2007-02-12T08:28:43+01:00
2007-02-12T08:28:43+01:00
eipi-1
:-)
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/01/szigorlat_mese_habbal/full_commentlist/1#c231194
Válasz erre: Szigorlat mese habbal
2007-02-06T12:48:26+01:00
2007-02-06T12:48:26+01:00
eipi-1
Hahó Zuzu, hova tűntél?!
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/01/szigorlat_mese_habbal/full_commentlist/1#c226932
Válasz erre: Szigorlat mese habbal
2007-02-02T23:12:36+01:00
2007-02-02T23:12:36+01:00
katastrophe
öööö stréber :-) de ezt eddig is tudtuk. kellett neked megent bekavarni a magánéletembe teee :-) ez nem ér.....most rajtam volt a sor. kis gonosz :-D
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/01/szigorlat_mese_habbal/full_commentlist/1#c223087
Válasz erre: Szigorlat mese habbal
2007-02-01T14:06:21+01:00
2007-02-01T14:06:21+01:00
eipi-1
Gratula mégyegyszer! :-)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c223076
Válasz erre: huhh
2007-02-01T14:02:59+01:00
2007-02-01T14:02:59+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Ohh semmi gond, várunk röpke 3 évszázadot és majd valaki bizonyítja helyetted...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c223052
Válasz erre: huhh
2007-02-01T13:50:52+01:00
2007-02-01T13:50:52+01:00
eipi-1
Erre most hirtelen Fermat szavai jutnak eszembe, amit a Fermat-(most már)tétel mellé írt: "Van egy csodálatos bizonyítás, de itt alap szélén kevés a hely, hogy leírjam" :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c222970
Válasz erre: huhh
2007-02-01T12:56:59+01:00
2007-02-01T12:56:59+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Ezt is? :) Ez kedves, mondd csak, ezen kívül még mit is? :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/01/szigorlat_mese_habbal/full_commentlist/1#c222968
Válasz erre: Szigorlat mese habbal
2007-02-01T12:56:06+01:00
2007-02-01T12:56:06+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Kösziköszi, aranyosak vagytok :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c222936
Válasz erre: huhh
2007-02-01T12:33:26+01:00
2007-02-01T12:33:26+01:00
eipi-1
Ezt is nekem köszönheted! Szorítottam! :D :D :D<br />
Gratula, ügyi vagy!
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/01/szigorlat_mese_habbal/full_commentlist/1#c222794
Válasz erre: Szigorlat mese habbal
2007-02-01T11:28:11+01:00
2007-02-01T11:28:11+01:00
Peti
Gratula:)
https://zuzmara.blog.hu/2007/02/01/szigorlat_mese_habbal/full_commentlist/1#c222783
Válasz erre: Szigorlat mese habbal
2007-02-01T11:22:40+01:00
2007-02-01T11:22:40+01:00
ágica
grat:)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c222749
Válasz erre: huhh
2007-02-01T11:10:33+01:00
2007-02-01T11:10:33+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Igenigenigeeen.. ötöst kaptam... mind a négy tárgyból bibibiiii... :D boldogboldog :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c221451
Válasz erre: huhh
2007-01-31T17:05:43+01:00
2007-01-31T17:05:43+01:00
eipi-1
Hogy sikerült?
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c220479
Válasz erre: huhh
2007-01-31T11:15:39+01:00
2007-01-31T11:15:39+01:00
eipi-1
OK! :-)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/29/csak_azert_sem_irok/full_commentlist/1#c220469
Válasz erre: Csak azért sem írok...
2007-01-31T11:10:24+01:00
2007-01-31T11:10:24+01:00
calibaen
sebaj.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c219778
Válasz erre: huhh
2007-01-30T19:52:58+01:00
2007-01-30T19:52:58+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Általános geofizika...<br />
és rettegek... nagyonnagyonnagon... :( tessék nekem szorítaniiii...<br />
<br />
Hüpp...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/30/huhh_2/full_commentlist/1#c219395
Válasz erre: huhh
2007-01-30T15:56:32+01:00
2007-01-30T15:56:32+01:00
eipi-1
Miből szigorlatozol?
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/29/csak_azert_sem_irok/full_commentlist/1#c216851
Válasz erre: Csak azért sem írok...
2007-01-29T14:40:19+01:00
2007-01-29T14:40:19+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
..mm.. upsz.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/29/csak_azert_sem_irok/full_commentlist/1#c216850
Válasz erre: Csak azért sem írok...
2007-01-29T14:39:38+01:00
2007-01-29T14:39:38+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Huhh ezt megúsztam, eszembe jutott mi van, ha Te írtál, és rájössz, hogy nem olvasom a blogod... de ezek szerint nem buktam le... szupi...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/29/csak_azert_sem_irok/full_commentlist/1#c216753
Válasz erre: Csak azért sem írok...
2007-01-29T13:59:02+01:00
2007-01-29T13:59:02+01:00
calibaen
bah. én meg nem elég, hogy küzdöm a Hideggel, a Faggyal, az Esővel, a Viharos Széllel és a Köddel, de még a munkanélküliség is ott lebeg a fejem felett, úgyhogy amíg az megnyugtatóan meg nem oldódik a szitu nem fogok túl sokat blogni és kommentni :\
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/29/csak_azert_sem_irok/full_commentlist/1#c216444
Válasz erre: Csak azért sem írok...
2007-01-29T11:47:47+01:00
2007-01-29T11:47:47+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
:)<br />
Igen, de addigra vége a vizsgaidőszaknak és remélhetőleg lesznek újra emberi kapcsolataim IRL is :) Szóval addigra már oly mind1 :D<br />
Amúgy én is hazamentem hétvégére... csak azért, hogy ne változzon a négyzetméterre jutó emberek száma Pécsen.<br />
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/29/csak_azert_sem_irok/full_commentlist/1#c216411
Válasz erre: Csak azért sem írok...
2007-01-29T11:36:40+01:00
2007-01-29T11:36:40+01:00
eipi-1
Szia!<br />
Hétvégére hazamentem, a gépem meg itt van Pécsen... Bár ugye Pécsen meg nincs netem, csak a számtech teremben, de ez már kisebb probléma...<br />
Egyébként tudom, milyen szörnyű érzés ez az "egyedül az albiban" dolog. Már harmadik hete vagyok én is egyedül az albimban. Meg tavaj fél évig éltem tök egyedül. Szóval tudom, miről beszélsz. Emlékszem, egyszer már úgy 2-3 napja egy szót se szóltam és úgy mentem be tanítani egy osztályba. És amikor megszólaltam rádöbbentem erre... kicsit fura is volt, hogy rezgésbe jöttek a szálat a torkomba és hang préselődött ki az ajkaim közt!<br />
De ne most már nincs olyan nagyon-nagy baj, lassacskán itt leszünk mind! :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c209715
Válasz erre: Álom
2007-01-25T11:56:45+01:00
2007-01-25T11:56:45+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Jaja, ezt biztosan tőlem "örökölte" :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c209605
Válasz erre: Álom
2007-01-25T11:20:21+01:00
2007-01-25T11:20:21+01:00
calibaen
Ferdinánd, a tündéri polárbír, jajjderég láttam már :)<br />
<br />
olyan finom a tapintása, hogy az embernek már attól jókedve lesz :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c209495
Válasz erre: Álom
2007-01-25T10:40:26+01:00
2007-01-25T10:40:26+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Őőőő nos, nem költöztünk el, csak PetiMaci, aki eddig az ágyamban lakott éjjel-nappal, most már az éjszakáit a szekrényen csücsülve tölti :)<br />
És noshát nem tetszik neki a helyzet, de amúgy nem rossz ötlet, majd azt mondom, hogy nem őt tettem ki az ágyamból, hanem az ágyat toltam arrébb :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c209461
Válasz erre: Álom
2007-01-25T10:26:22+01:00
2007-01-25T10:26:22+01:00
eipi-1
Mondd azt neki, hogy nem is költöztetek el, csak átrendeztétek a szobát! :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c209331
Válasz erre: Álom
2007-01-25T09:33:58+01:00
2007-01-25T09:33:58+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Látod ezen vhogy nem csodálkozom... :)<br />
Mondjuk az egyik nekem is Peti... bár most épp meg van sértődve, hogy elköltöztettem :)<br />
Pedig már jó pár hete történt, de sehogyse tetszik neki :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c208970
Válasz erre: Álom
2007-01-24T23:02:22+01:00
2007-01-24T23:02:22+01:00
Peti
Nekem minden nem élő állatom Peti :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c208008
Válasz erre: Álom
2007-01-24T14:19:14+01:00
2007-01-24T14:19:14+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Noigen, a mi kutyusunk is megörült, mikor mégsem Vektor lett és az Inverzet is elvetettük :)<br />
<br />
Más kérdés, hogy miután Csörsz lett, egyesek elkezdték Szörcsnek hívni, mígnem lett belőle Gugli, hogy miért az mindezekből már mondhatni triviális :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c207866
Válasz erre: Álom
2007-01-24T13:09:59+01:00
2007-01-24T13:09:59+01:00
eipi-1
Ferdinánd! :D :D<br />
Jó név egy jegesmackónak :)<br />
Az én egyik medvémet Kornéliusznak "hívják" :) Kicsivel egészségesebb, mintha Newtonnak neveztem volna! :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/semmi_1/full_commentlist/1#c207825
Válasz erre: Semmi
2007-01-24T12:46:27+01:00
2007-01-24T12:46:27+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
filmnézés: időhiány, tanulnom kéne szigorlatra, nagyonnagyon, és egyszerűen nem megy... ami a legrosszabb, elhalasztottam, így ha nem kapo jó jegyet iszonyatosan mérges leszek magamra.. márpedig nem kapok jó jegyet :(<br />
<br />
takaró alatt lámpával olvasni: Takaró felett szoktam, de ahelyet is tanulni kéne<br />
<br />
órákat ázni egy kád forró vízben: ez megvam<br />
<br />
Kedvessel muffint sütni: Ez hangzik a legjobban, de mint tudod a sütőnk pocsék, szal ez csak pécsen menne... esetleg marad a palacsinta... :) amúgy köszi az ötleteket :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c207816
Válasz erre: Álom
2007-01-24T12:39:32+01:00
2007-01-24T12:39:32+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
:) Hát Ferdinánd a jegesmackó tényleg aranyos rajta, a többit hagyuk, de köszi :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/semmi_1/full_commentlist/1#c207449
Válasz erre: Semmi
2007-01-24T09:52:09+01:00
2007-01-24T09:52:09+01:00
calibaen
na az ilyet szoktam úgy hívni, hogy 'várakozó álláspont'. amikor a semmi történik és a semmi van, és amikor majd a semmi véget ér, akkor majd lesz a *valami*. akár jó, akár rossz, tökmindegy, csak ki kell várni. <br />
ilyenkor kell filmet nézni, takaró alatt lámpával olvasni, órákat ázni egy kád forró vízben és a Kedvessel muffint sütni...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/23/alom_5/full_commentlist/1#c207382
Válasz erre: Álom
2007-01-24T08:48:44+01:00
2007-01-24T08:48:44+01:00
eipi-1
Aranyos fotó
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c205795
Válasz erre: Blabla.
2007-01-23T13:47:35+01:00
2007-01-23T13:47:35+01:00
Peti
ZUzmara: a lényeg, h a végso konkluzioval egyetértek :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c205433
Válasz erre: Blabla.
2007-01-23T11:44:43+01:00
2007-01-23T11:44:43+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Szóval sztem pont, hogy elméleti szinten "kamubb", mint valóságban... hisz lehet h elméletben CSAK a kvantumban van, a valóságban viszont mindenhol találkozunk vele... Tehát inkább a jeti ellentéte :) Jetivel nem találkozunk, de lehet h van, véletlennel meg találkozunk, de lehet h nincs :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c205425
Válasz erre: Blabla.
2007-01-23T11:41:18+01:00
2007-01-23T11:41:18+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Peti: Ha egyértelmű lenne, hogy van véletlen, nem ment volna el erre egy napunk, tehát ok, hogy más is mondta, sőt eipi volt az egyetlen aki egyértelműen a van mellett érvelt...<br />
<br />
cali: hát én nem így foglalnám össze... sőt :D<br />
Sztem:<br />
<br />
A véletlen létezik elméleti szinten, a definiciójának megfelelően a kvantumfizikában, amivel nem találkozunk, de van.<br />
<br />
És létezik gyakoratban is a definciójának nem teljesen megfelelően, hisz ok, h valamiről minden paramétert ismerve meg lehetne mondani, mi lesz, ergó nem véletlen, de mivel nem ismerhetünk minden paramétert, ezért a gyakorlati életben IS van véletlen... ami ugyan nem felel meg a def-nak, ellenben gyakran találkozunk vele... :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204796
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T23:34:46+01:00
2007-01-22T23:34:46+01:00
calibaen
tehát akkor jól foglalom össze, ha azt mondom, hogy a 'véletlen' az egy pszeudo-fogalom, mint például jeti, hogy elméletben létezik, meg van ilyen szó, de a valóságban csak kamu? megállapodhatunk ebben? :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204313
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:31:39+01:00
2007-01-22T19:31:39+01:00
Peti
Zuzmara: Más is mondta korábban h szerinte nincs véletlen :P Az meg, h én jó gondolattal rossz következtetésre jutottam, nem újdonság :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204307
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:28:53+01:00
2007-01-22T19:28:53+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Peti veled nem ért egyet senki, jobb ha belenyugszol! :D :P<br />
Amugy Te azt mondtad nincs véletlen,a végső konklúzió meg, hogy van... :P :)<br />
<br />
Persze más kérdés, hogy te ugyanazzal bizonyítottad azt h nincs, mint mi, azt hogy van :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204298
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:26:12+01:00
2007-01-22T19:26:12+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Noigen, de ez kifejezetten gonosz, komentvadászat volt, pfujj, undorító :D<br />
Mindenki beleköt mindenkibe, amire muszáj reagálni meg ilyenek.. arról nem is beszélve, hogy reálosok egymás közt beszélnek félig "filozófiai" fogalomról... szóval ez se véletlen, ha minden paramétert figyelembe veszünk :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204297
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:25:26+01:00
2007-01-22T19:25:26+01:00
Peti
Hát de akkor velem is egyetértesz nem? :D Én is azt irtam, h a paraméterek determinálják az eredményt :D Amuy a konkluzioval persze h egyetértek :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204295
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:23:51+01:00
2007-01-22T19:23:51+01:00
ágica
hát, asszem nekem a legtöbb komment 90valahány volt egy bejegyzésre, úgyhogy ez a 100+ nem semmi :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204286
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:20:29+01:00
2007-01-22T19:20:29+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Végülis akkor 100 komment alatt sikerült 1-2 elfogadható elméletet összegyúrni, erre azért nemszámítottam, mikor azt mondtam "kommentvadász" :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204282
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:19:30+01:00
2007-01-22T19:19:30+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Köszi :)<br />
Ez jól esett, mert lehet még én is magambakötnék, ha még tudnám követni magam :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204273
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:16:26+01:00
2007-01-22T19:16:26+01:00
ágica
nem kötök, ez így korrektnek tűnik :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204265
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:13:20+01:00
2007-01-22T19:13:20+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
ágica:<br />
Persze!<br />
Meg calibaennel is egyetértek.. szóval bizonyítható véletlen lehet, hogy nincs kvantumfizikán kívül, hisz véges so paraméter ismerete elég ahhoz, hogy tudjuk egy esemény kimenetelét... DE<br />
<br />
mivel kvantum alapján beláttuk(?), hogy VAN véletlen, így tö mind1 van-e máshol, ha egyszer van... szóval definició szerint létezik, erre jöhet az amiről már beszéltünk, hogy ezek mivel kvantumok szintjén léteznek csak, ezért nem befolyásolják a világunk, ergó elhanyagolhatóak... VISZONT<br />
<br />
Ha megengedjük magunknak azt az egyszerűsítést, hogy elhanyagoljuk a kvantummechanikát, akkor nem engedhetjük meg azt, hogy semmi mást ne egyszerűsítsünk és MINDENT figyelembe vegyünk, pl egy pénzfeldobásnál, v akármi, innentől fogva a "nagyvilágban" is VAN véletlen...<br />
<br />
Nos ennyi, lehet belém kötni :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204235
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T19:00:24+01:00
2007-01-22T19:00:24+01:00
ágica
és mi van, ha nem a mi szempontunkból nézzük? mármint oké, nem tudjuk hogy mi lesz a pénzfeldobás, a lottóhúzás, stb kimenetele, tehát nekünk ez véletlenszerű. de elméletben a paraméterek egyértelműen meghatározzák ezeket a dolgokat, tehát elvileg pontosan ugyanolyan paraméterekre ugyanaz az eredmény születne, nem?
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204233
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:58:55+01:00
2007-01-22T18:58:55+01:00
calibaen
bah, ezt már én sem hagyhatom szó nélkül. íme:<br />
<br />
(anélkül, hogy ezt a rahedli kommentet végigböngészném). az általam kiötlött defi a véletlenre az alábbi: véletlennek tekintünk bármilyen olyan eseményt, melynek kimenetelét vagy nem tudjuk vagy nem akarjuk vagy nem merjük meghatározni.<br />
<br />
az első (nem tudjuk meghatározni) lehet azért, mert pölö több csillió faktor játszik szerepet benne, vagy pedig (ld. kvantumfizika és miegyéb) elektronok pozíciója és a megfigyelés kapcsolata.<br />
<br />
a második (nem akarjuk) lehet azért, mert lusta dögök vagyunk, vagy nem vagyunk kíváncsiak arra, hogy mi miért történik, de egy kis utánajárással kiderülni, hogy mondjuk a régnemlátott X ismerősünkkel azért találkoztunk a Z szórakozóhelyen, mert Y (akit régóta ismerünk) volt olyan kedves, hogy elhívta, de azóta Y már lelépett. az X-el való találkozást hívhatnánk véletlennek is, ámde ugye nem az.<br />
<br />
a harmadik pedig (nem merjük) prózai okokkal rendelkezik. ezt most had ne fejtsem ki ;)<br />
<br />
ennyi. ez a defi nekem tökéletesen lefedi a teljes eseményteret a fizikától a szociológiág.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204222
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:54:11+01:00
2007-01-22T18:54:11+01:00
Peti
Oks, értem :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204219
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:52:49+01:00
2007-01-22T18:52:49+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
De ont ezaz, hogy nem ismerjük a paramétereket, mert lehetetlen ennyit figyelembe venni, és ezért "egyszerűsítésképpen" kitaláltuk, hogy véletlen, és ennek ennyi a valószínűsége, annak meg annyi... de ha minden paramétert tudunk, akkor mááár nem véletlen, de akkor meg tudjuk mi lesz...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204214
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:48:57+01:00
2007-01-22T18:48:57+01:00
Peti
Miert tudnánk hogy mi lesz? Fugg attol h milyen magasra, milyen erovel és milyen pordulettel dobtuk fel, nem? De ez nem veletlen, mármint a fej vagy irás, hanem ezen paraméterek eredméyne<br />
Amugy vszinubb h en beszelek hulyeseget :D:D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204209
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:47:25+01:00
2007-01-22T18:47:25+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Viszont így már nem valószínűségekről van szó, hanem egyszerűen arról, hogy a fény 4%a visszaverődik, szóval ne aggódj, nem magyaráztam meg helyeted a dolgot :D, mivel azt továbbra sem értem :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204205
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:45:32+01:00
2007-01-22T18:45:32+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
De, hogy "segítsek" :D megpróbálok kicsit magam ellen beszélni :)<br />
Szóval egyelőre ott tartunk, hogy csak a kvantummechanikában tudjuk biztosan(?), hogy van véletlen... ott viszont ismerjük a valószínűségeket, és mivel nagyon sok részecskéről van szó, és nagyon rövid időintervallumokról, ezért nagyban nézve a dolgokat érvényesül a nagyszámok törvénye, azaz ahogy mondtad "kellően nagy számú kísérlet esetén érvényesek a szabályok", szóval a világra ilyen módon elképzelhető, hogy már nem hat véletlenként a dolog, hisz pl tudjuk, hogy a fotonok 4%a visszaverődik, és látjuk magunkat, és nem számít melyik 4%, hisz egyenletesen oszlik el, nem úgy, hogy pl a fejünk véletlenül nem tükröződik vissza... :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204192
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:38:10+01:00
2007-01-22T18:38:10+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Hát már én se követlek... :)<br />
<br />
Pont azért lehet megmondani valaminek a valószínűségét mert NINCS véletlen?... ez nekem magas, nagyon :)<br />
<br />
Kezdek félni tőle, hogy én vagyok a hülye, de Peti, ha nincs véletlen, akkor tudjuk, hogy mi lesz...<br />
<br />
Ha egyszer tudom, hogy ha feldobom a pénzt, akkor írás lesz, akkor miért mondanám, hogy 50% az esélye az írásnak?<br />
<br />
Szóval gondolkozz példán légyszí mert nem értem :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204161
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:20:12+01:00
2007-01-22T18:20:12+01:00
Peti
Valoszinuseg alatt azt ertjuk, h egy bizonyos esemeny milyen valosziuseggel kovetkezik be egy adott modon..gondolom ha ket fele eset lehetséges, akkor vagy egyik vagy másik eset tortenik meg. Ennek 50% eselye van... itt a veletlennek milyen ertelme lenne? Veletlen 63% lesz? Ez nem veletlen..hisz godolom kelloen nagy szamu kiserlet eseten ervenyesek ezek a szabalyok, de javits ki, ha nem igy van... De en mar nem kovetem magam sem...mármint tudom mit akarok mondani, de peldat nem tudok arra mondani, ami nem letezik :D:D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204155
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:15:14+01:00
2007-01-22T18:15:14+01:00
Peti
Judit, én egyet nem értek, ami miatt ezt a kérdést sem értem... mi köze a valószínűségnek a véletlenhez? Miért ne lehetne valamiről megmondani, h milyen valoszinuseggel tortenik meg, ha nem lenne veletlen. Pont ez a lenyeg, h pont azert lehet megmondani vminek a valoszinuseget, mert NINCS veletlen :) De akkor gondolkodom példán, bár attol h nem tudok példát még nem jelenti, h nincs igazam, max nincs a megfelelő tudás a birtokomban :D:D:D Gondolkodom
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204143
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T18:08:27+01:00
2007-01-22T18:08:27+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Miért, mi értelme van a valószínűségnek (mármint a valószínűségszámításnak), ha nincs véletlen?... Erre most én kérek példát... a példáknál, meg külön írtam: "azaz véletlen lenne, ha _tényleg_ nem tudnánk megmondani" arra gondoltam, hogy picit feledkezzünk el arról, hogy ha mindent megtudnánk figyelni, akkor mi lenne; alapvetően, nem tudod, hogy ha feldobsz egy pénzérmét melyik oldalára esik... de ezt most felejtsük el...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204126
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:52:26+01:00
2007-01-22T17:52:26+01:00
Peti
Azt irtad hogy"mi értelme lenne a "valószínűség" fogalmának, egy véletlenek nélküli világban? "erre irtam, h a kettonek nincs koze egymáshoz, tehát ha nincs véletlen,akkor is van értelme a valoszinuségnek :D A tobbi peldadat meg megint nem értem, mert a penzfeldobás persze h nem veletlen, hisz eleg kovetni a szemunkkel es megmondhato :D A szerencsejatek sem veletlen, van benne szabalyosság... lehet h tényleg már elkanyarodtunk, mert én már kezdek kicsit belezavarodni :D De a lényeg, h szerintem nincs veletlen, nincs olyan dolog, ami ok nelkuli és minden szabalyosságot, minden meghatarozottságot nélkulozne (az más kérdés, h eipi féle példánál van.., de én nem a protonok szintjérol beszelek )
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204120
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:47:14+01:00
2007-01-22T17:47:14+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
hajjajj.. :) az első mondat végén abbahagyhattad volna, és akkor elég lenne egy ühümmöt írnom :D<br />
Pont erre akartam kilyukadni, hogy a valószínűségnek "semmi" köze a véletlenhez...<br />
<br />
De miért kéne, hogy a véletlennek 0 legyen a valószínűsége? Nem a lehetetlenről és nem is a csodáról beszélünk, sőőőt még csak nem is a nullavalószínűségűdenemlehetetlen dolgokról, hanem a véletlenről.<br />
<br />
Véletlen az, hogy melyik oladlára esik a pénzdarab (azaz véletlen lenne, ha _tényleg_ nem tudnánk megmondani), meg "véletleneken" múlik minden szerencsejáték, de egyiknek sincs köze a 0 valószínűséghez....
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204105
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:42:38+01:00
2007-01-22T17:42:38+01:00
Peti
Vagy a valoszinuseg azt mondhja meg h valami milyen valosziuseggel tortenik meg veletlenul? :D:D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204100
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:40:27+01:00
2007-01-22T17:40:27+01:00
Peti
Hát szerintem, ha igy tesszuk fel a kérdést, akkor a valoszinusegnek nincs koze a veletlen fogalmához. Valami vagy bekovetkezik, és annak >0 a valoszinusege vagy nem, azaz 0. A véletlent ilyen értelemben max ugy lehetne a valoszinuseggel kozos nevezore hozni, hogy veletlen az, amikor egy 0 valoszinusegu esemeny mégis bekovetkezik :D De akkor az már nem 0 valoszinuségu, hisz bekovetkezett, tehát véletlen nincs :D:D:D:D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204094
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:32:41+01:00
2007-01-22T17:32:41+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
ennek semmi köze ahhoz, hogy tanultál-e valszámot, én se nagyon tanultam, épp csak belekostoltam... igaziból ebben a fejtegetésben az előképzettség inkább zavaró... józan paraszti ész: mi értelme lenne a "valószínűség" fogalmának, egy véletlenek nélküli világban? hisz ott mindig tudhatjuk mi történik... vagy most én vagyok a hülye? :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204091
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:29:40+01:00
2007-01-22T17:29:40+01:00
Peti
Én bocs, ha hulyeseget irtam, pont azért fejeztem be azzal, h majd visszaterek erre, ha már tanultam valszámot :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204090
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:28:07+01:00
2007-01-22T17:28:07+01:00
zuzmara
http://blog.hu/user/15018
Ezt nem értem, a végére mintha kissé megváltoztak volna a fogalmak jelentései... meg leginkább el kezdtek keveredni....<br />
<br />
"Akkor ez sima valoszinuség, semmi véletlen nincs benne... "<br />
<br />
A valószínűségszámítást pont azért találták ki, hogy olyan dolgokat írjanak le, amik adott esetben véletlennek tekinthetők, csak adott esemény bekövetkezésének valószínűségét ismerjük, de azt, hogy valóban bekövetkezik-e azt nem...<br />
<br />
Olyan dolognál ami nem véletlen nem is nagyon van értelme a valószínűség fogalmának, szóval ezt a mondatot egyáltalán nem értem, persze én is kellőképp lefaradtam már :)<br />
<br />
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204072
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:17:22+01:00
2007-01-22T17:17:22+01:00
Peti
Eipi: oké, megfogadom Ágica tanácsát..majd tanulok valszámot :DDDD
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204067
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:14:22+01:00
2007-01-22T17:14:22+01:00
eipi-1
Ágica, ebben igazad van. Ezt elvileg ki lehet számítani. <br />
Peti: Ha valaminek megvan a valószínűsége, az attól még szerintem véletlen. Ha pontosan meg tudunk valamit mondani, az nem véletlen. Ha nem, akkor az véletlen. A lottóhúzás - ha nem ember húzza - nem véletlen, ha ismerjük a megfelelő kezdeti értékeket. A foton átjutása viszont véletlen.<br />
<br />
Lassan indulok is! Köszi a jókívánságokat, megfogadom őket! :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204064
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:12:03+01:00
2007-01-22T17:12:03+01:00
ágica
de a fotonosat elfogadom, legalábbis ezek alapján, mert érteni nem értek hozzá :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204061
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:10:58+01:00
2007-01-22T17:10:58+01:00
ágica
hát de ha úgy vesszük, az sem véletlen, hogy a 47-et húzták ki, hiszen függ attól, hogy hogy tették bele a golyókat abba a forgó izébe, hogy keverték össze, hova nyúlt bele az emberke stb... :D na de inkább tanulok :D neked meg jó szórakozást :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204060
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:10:28+01:00
2007-01-22T17:10:28+01:00
Peti
Eipi: Hát de akkor minden véletlen, aminek van valoszinusége? Tehát a lotto számok is véletlenek? Én aminek látom valoszinuségét, azt nem kezelem véletlennek :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204054
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:09:14+01:00
2007-01-22T17:09:14+01:00
eipi-1
Peti: De az véletlen egy adott foton szemszögéből, hogy Ő átmegy -e, vagy sem, mert nem a tulajdonságától függ, hogy ez bekövetkezik -e, vagy sem.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204053
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:09:13+01:00
2007-01-22T17:09:13+01:00
Peti
Eipi: En már voltam Jordán Tamás, meg HObo stb JOzsef Attila estjén Pesten, nagyon jo :D jo szorakozást :D<br />
Ágica:Amit tanulsz attol is el lehet borulni :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204049
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:07:55+01:00
2007-01-22T17:07:55+01:00
eipi-1
Ágica, tanulj! :D<br />
Én meg megyek Jordán Tamás Józsf Attila estjére!
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204048
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:07:45+01:00
2007-01-22T17:07:45+01:00
Peti
Eipi: Jo akkor vegyuk ugy, hogy 100bol 96 megy át, ergo fotononkent is 96%az esély, hogy átmegy vagy nem. Akkor ez sima valoszinuség, semmi véletlen nincs benne :D Már, ha a valoszinuséget nem kezeljuk annak :D<br />
Ágica: Hát gondolom :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204046
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:06:55+01:00
2007-01-22T17:06:55+01:00
eipi-1
Na, de pont ez a véletlen, hogy nem mindig és nem tudjuk, hogy pontosan mikor.<br />
Ugye sokan azt mondják, hogy a 47 majdnem 48 egy lottó nyerőszámon, pedig semmi közük egymáshoz. Ezt nem lehet véletlennek mondani, mert az összes többinek is ugyanakkora az esélye, mint a 47-nek. Az véletlen, hogy pont a 47-et húzták ki, de az, hogy majdnem a 48-at húzták, már badarság.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204044
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:06:24+01:00
2007-01-22T17:06:24+01:00
ágica
na jó, mostmár kezd nagyon elborulni az agyam ettől, inkább tanulnom kéne :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204032
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:02:49+01:00
2007-01-22T17:02:49+01:00
ágica
ja igen szóval 96ot akartam írni:)<br />
Peti: majd tanulsz valszámot... :D<br />
de ezen gondolkodtam most, hogy ha egy esemény bekövetkezésére tudunk mondani egy konkrét számot, hogy ez x valószínűséggel fog bekövetkezni, akkor mondhatjuk az adott eseményre, hogy véletlenszerűen következik be? mert nyilván adott esetben nem tudjuk megmondani, h most be fog-e következni vagy sem, de az esélyét meg tudtuk pontosan mondani...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204028
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T17:01:48+01:00
2007-01-22T17:01:48+01:00
eipi-1
Nem, a fotonok nem darabolhatóak! 100-ból 4 megy át. A fotonok max. azt tudják, hogy egy adott frekvenciáról két fele akkora frekvenciájú fotonra bomlanak, de ez már a kutatási területeim egyike :)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204023
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:59:09+01:00
2007-01-22T16:59:09+01:00
Peti
Eipi: amugy itt hogy kell érteni ezt a 4%ot? Ahogy irod? 100bol 96átmegy 4 nem, vagy pl a fotonok darabolodhatnak is? (ha blődség akkor bocs a kérdésért :D)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204021
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:58:23+01:00
2007-01-22T16:58:23+01:00
eipi-1
Igen, 96 megy át!<br />
Van benne szabályszerűség, persze, de egyetlen foton szempontjából ez véletlen.<br />
Tehát létezik a véletlen<br />
Q.E.D.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204013
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:56:29+01:00
2007-01-22T16:56:29+01:00
Peti
mármint 96 megy át nem? mert 4% visszaverodik, vagy nem?
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c204012
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:55:59+01:00
2007-01-22T16:55:59+01:00
ágica
ja, oké. de ha meg tudjuk mondani, hogy 4% eséllyel megy át az adott foton, akkor ez nevezhető véletlennek? :) mármint oké, h nem tudjuk, hogy a sok fotonunkból konkrétan melyikek fognak átmenni és melyikek nem, de azt tudjuk, hogy hány fog átmenni és hány nem, tehát van szabályszerűség a dologban...
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203999
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:50:50+01:00
2007-01-22T16:50:50+01:00
eipi-1
Nem, csak 4%<br />
Tehát statisztikailag 100-ból 4 megy át
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203996
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:49:35+01:00
2007-01-22T16:49:35+01:00
ágica
tehát ha pl rálövök egy fotont egy üvegre, akkor annak a valószínűsége, hogy visszaverődik, ill. hogy átmegy, 50-50%?
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203984
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:43:39+01:00
2007-01-22T16:43:39+01:00
eipi-1
Igen. Egyenként is tudunk előállítani fotonokat. Így is vizsgálhatjuk a Fresnel-reflexiót.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203980
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:43:04+01:00
2007-01-22T16:43:04+01:00
eipi-1
Igen. Tudjuk egyenként is "lövöldözni" őket. Persze egy fényimpulzusban gyakorlatilag nem lehet őket megkülönböztetni.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203975
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:40:02+01:00
2007-01-22T16:40:02+01:00
ágica
hát ez lehet hogy hülye kérdés, de meg tudjuk különböztetni a fotonokat?:)
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203971
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:39:09+01:00
2007-01-22T16:39:09+01:00
Peti
Eipi: erre meg majd vki megmondja az okot :) Hisz az bizonyitva van-e, hogy teljességgel véletlenek ezek, vagy csak annyit lehet tudni, h jelenleg nincs rá magyarázat? :D Nem uyganaz a kettő :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203959
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:36:48+01:00
2007-01-22T16:36:48+01:00
eipi-1
Igen, jó :D<br />
Valójában az a véletlen, hogy egy adott foton visszaverődik, vagy sem!
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203954
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:34:59+01:00
2007-01-22T16:34:59+01:00
ágica
aha.:) de végülis akkor ezt vehetnénk ténynek is, hogy 4% mindig visszaverődik, és akkor ebben már semmi véletlen nincs :D az lenne véletlen, ha egyszer 3% lenne, aztán 7%, aztán mondjuk 0%... :D
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203934
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:27:17+01:00
2007-01-22T16:27:17+01:00
eipi-1
Igen. Van rá valami félig hihető kvantum-elektrodinamikai magyarázat, de ez inkább csak megfigyelés. No, meg a kvantummechanikai magyarázatok is olyanok, hogy aztán... főleg a kvantumelektrodinamikaiak (húú, de sok itt a rag :))! Szóval ezek csak valószínűségekkel operálnak végig.
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203920
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:22:03+01:00
2007-01-22T16:22:03+01:00
ágica
és ez bizonyított, hogy pontosan megegyező B-k esetén, mindenféle külső hatást kiszűrve, nem lehetséges megmondani, hogy miért és melyik A-k fognak visszaverődni?
https://zuzmara.blog.hu/2007/01/22/blabla/full_commentlist/1#c203916
Válasz erre: Blabla.
2007-01-22T16:21:05+01:00
2007-01-22T16:21:05+01:00
eipi-1
Szóval az van, hogy mindig 4% foton visszaverődik. Tök mindegy, milyen tulajdonságúak. Mi történt előtte velük, mi nem. Ez mindig 4%