Utolsó kommentek

  • era: sziasztook! (2008.04.23. 18:34) huhh
  • eipi-1: Leszel még valaha? (2008.04.02. 12:40) peek-a-boo
  • celebriaran: mert ameleg levegő felszáll és felhővé alakul, majd csapadék formályában lehull. meg mert a lencse... (2007.11.01. 10:37) peek-a-boo
  • eipi-1: Szia, Zuzmara! Örülök, hogy újra írsz - bár ahogy látom, ez elég rég történt már (3 napja :S) (2007.05.30. 12:22) peek-a-boo
  • Peti: miért NEM esik? :( (2007.05.27. 23:04) peek-a-boo
  • Utolsó 20

2007.01.29. 10:18 zuzmara

Csak azért sem írok...

Nnna, elmondom mi a helyzet:

Nagyonnagyon tanulnom kéne és ez már alapban elég ok arra, hogy minden tétel után leüljek a gép elé "pihenni".
Szokásosan egyedül vagyok az albiban egész nap, és nem hallok egy emberi szót, csak a szél csapkodását, suhogását meg egyéb szavakkal le nem írható zajjal járó tevékenységét, és a mentőautók szirénázást...
És ha ez más emberi lények számára nem is egyértelmű, de sztem ez tökéletes ok arra, hogy még gyakrabban üljek a gép elé...

És így még gyakrabban szembesülök a ténnyel, hogy a blogtársadalom általam érintett igen-igen aprócska perifériája egyszerűen kihalt, megsemmisült, vége...
se blog, se kommentek, se semmi

Katastrophe az egyetlen kivétel ez alól (dícséret érte), bár ő is a túlvilág széléről ír, mint az újabban kiderült... és hát nem jó érzés, hogy az egyetlen életjelet mutató ismerősöm épp jéggéfagyni készül egy valamikori kórház valamikori elfekvőjében ("valószínűleg a holtak lelkének jelenléte miatt van itt mindig ilyen kurva hideg :)" ) :)

Szóval tessék írni, mert amint látjátok én makacs vagyok és csak azért sem töröm meg a csendet :)

6 komment

Címkék: csakúgy mindennapok


A bejegyzés trackback címe:

https://zuzmara.blog.hu/api/trackback/id/tr7131850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eipi-1 · http://www.eipi1.blogol.hu 2007.01.29. 11:36:40

Szia!
Hétvégére hazamentem, a gépem meg itt van Pécsen... Bár ugye Pécsen meg nincs netem, csak a számtech teremben, de ez már kisebb probléma...
Egyébként tudom, milyen szörnyű érzés ez az "egyedül az albiban" dolog. Már harmadik hete vagyok én is egyedül az albimban. Meg tavaj fél évig éltem tök egyedül. Szóval tudom, miről beszélsz. Emlékszem, egyszer már úgy 2-3 napja egy szót se szóltam és úgy mentem be tanítani egy osztályba. És amikor megszólaltam rádöbbentem erre... kicsit fura is volt, hogy rezgésbe jöttek a szálat a torkomba és hang préselődött ki az ajkaim közt!
De ne most már nincs olyan nagyon-nagy baj, lassacskán itt leszünk mind! :)

zuzmara 2007.01.29. 11:47:47

:)
Igen, de addigra vége a vizsgaidőszaknak és remélhetőleg lesznek újra emberi kapcsolataim IRL is :) Szóval addigra már oly mind1 :D
Amúgy én is hazamentem hétvégére... csak azért, hogy ne változzon a négyzetméterre jutó emberek száma Pécsen.

calibaen 2007.01.29. 13:59:02

bah. én meg nem elég, hogy küzdöm a Hideggel, a Faggyal, az Esővel, a Viharos Széllel és a Köddel, de még a munkanélküliség is ott lebeg a fejem felett, úgyhogy amíg az megnyugtatóan meg nem oldódik a szitu nem fogok túl sokat blogni és kommentni :\

zuzmara 2007.01.29. 14:39:38

Huhh ezt megúsztam, eszembe jutott mi van, ha Te írtál, és rájössz, hogy nem olvasom a blogod... de ezek szerint nem buktam le... szupi...
süti beállítások módosítása