Utolsó kommentek

  • era: sziasztook! (2008.04.23. 18:34) huhh
  • eipi-1: Leszel még valaha? (2008.04.02. 12:40) peek-a-boo
  • celebriaran: mert ameleg levegő felszáll és felhővé alakul, majd csapadék formályában lehull. meg mert a lencse... (2007.11.01. 10:37) peek-a-boo
  • eipi-1: Szia, Zuzmara! Örülök, hogy újra írsz - bár ahogy látom, ez elég rég történt már (3 napja :S) (2007.05.30. 12:22) peek-a-boo
  • Peti: miért NEM esik? :( (2007.05.27. 23:04) peek-a-boo
  • Utolsó 20

2007.01.13. 17:24 zuzmara

Hétköznapok, téridő és mantrák.... avagy: semmi extra

Nos.. tanulás, tanulás, tanulás és tanulás úgyhogy nem írok sokat, csak megemlítem, hogy valami súlyos hiba történt a világegyetemben, nem tartom kizártnak, hogy veszélyben van az egész tér-idő kontinuum..
De egy biztos: semmiképp sem lehet természetes dolog, az hogy egy nap alatt 2 progmatos is jobb jegyet kap anal5-ből mint amilyen az én félévi átlagom lesz :) én ehhez kérem szépen nem vagyok hozzászokva! :)
Mindenesetre Gratula! :)

Mantrák

Vannak időszakok mikor egyes mondatok nem mennek ki a fejemből.. pláne akkor, ha valami teljesen mással kéne foglalkoznom, mint pl ilyen szépségek, mint autokorreláció, dekonvolúció és társaik...

Ilyen örök klasszikus például:
Tavaszi fáradtság
Nyári punnyadás
Őszi levertség
Téli álom...

Abrakadabra
Csiribú-csiribá
Hókusz-pókusz
Ákom-bákom...

Nos most van egy új... Nemtudom miért, de valami folyamatosan azt ismételgeti a fejemben (mindenféle mögöttes tartalom nélkül..(?) ) :

...
"Ha elhagysz.. Veled mehetek?"

:)

Jó mindent!

11 komment

Címkék: csakúgy blabla mindennapok


A bejegyzés trackback címe:

https://zuzmara.blog.hu/api/trackback/id/tr2528221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.13. 22:31:59

Nekem legalább 1 éve megy az a fejemben h a "lényeg lényegében lényegtelen"....

calibaen · http://calibaen.freeblog.hu 2007.01.14. 01:32:24

mint bennfentes: az anal5 egy rafinált dolog - képzeld el, hogy épp' túl vagy egy analszigorlaton, fejedben 2 évnyi analízis, már kezded érezni, hogy igazándiból ez neked jó, nem veszed istencsapásának ezt az egész, semmire sem használható, ámde annál bonyolultabb tantárgyat... úgyhogy anal5-re készülsz, tudsz, teljesítesz. nekem pölö 4es lett asszem. mert megszerettem. aztán történt egysmás és végülis még élünk... de a lényeg: mi progmatosok tudunk ha akarunk (de szerintem ezt Te tudod, drága Zuzmara)...

más, mantrák. nekem két dolog jár a fejemben már jópár nap óta - az egyiket olvashattad (ha nem csak azt nézed, hogy írtam-e, hanem azt is hogy mit ;)), a másik pedig a jó, öreg, istennyugosztalja Johnny Cash-től van: "sooner or later god'll cut you down". istentudja miért....

ágica · http://infinity.blogol.hu 2007.01.14. 10:41:53

hmm asszem én most akkor befogom..:)
amennyiben viszont a gratuláció rám is vonatkozott, akkor köszönöm:)

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.14. 11:14:48

Miért Judit, milyen átlagod szokott lenni? :D

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.14. 11:18:46

Calibean: te még mindig progterv?

zuzmara 2007.01.14. 12:08:21

Ágica!
Te vagy a 2-ből az egyik... úgyhogy szerintem felesleges befognod... :)
Ebből következik, hogy a gratuláció is rád vonatkozott.. azaz Rád is.. bár Gergőke ugye megkapta élőben is szal lényegében CSAK Neked :D

Peti: Hát 5 egész nem lesz... sajna.. :(
Ha a 4 se lenne meg, az mondjuk azért gáz... :/

Calibaen: vizsgaidőszak van, ilyenkor csak a saját blogomat olvasom! :D :P

ágica · http://infinity.blogol.hu 2007.01.14. 12:19:01

oké:) csak a semmire sem használható stb jelzőkkel kapcsolatban volt némi gondom, ám tudom hogy kevés az olyan elvetemült állat mint én, mármint analízissel kapcsolatban:) szóval ezért kussolok:)
most meg akartam kérdezni, hogy mért nem látszik a nevem mellett az url-em, aztán észrevettem hogy ott van az, ám visited linkként vmiért olyan színű mint a háttér (legalábbis nálam), és ezért:)

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.14. 13:05:41

Judit: csak arra akartam rákérdezni, h miért irod, h nem vagy hozzászokva, hogy analbol jobb jegyet kapnak, mint az átlagod :D Gondoltam akkor általában 5 os az átlagod? :D

Ágica: :DDD

zuzmara 2007.01.14. 14:08:16

Peti:
Ritkán 5 egész az átlagom, mondhatni soha...

Tehát foglaljuk össze:
Állításod: Ha nem vagyok hozzászokva, hogy jobb egyet kapnak analból mint az átlagom, akkor valszeg ötös szokott lenni az átlagom...

Ezek szerint analból a "szokásos" jegy 5ös szokott lenni (nem Áginál, hanem általánosságban, hisz Ágit eddig nem ismertem)

Nos ezesetben, bocsánat, visszaszívok minden gratulációt... :) Nyilván megint megtréfált az emlékezetem :)

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.14. 14:38:44

Hát en azt olvastam, h ahhoz nem vagy hozzaszokva, hogy ket progmatos otost kap Anal5bol :D Gondoltam mar volt ilyen elmenyed es neked 5os volt az atlagod, az elmenyednek meg pl 4 es :D Vagy neked is 5os és neki is 5os :D Vagy epp mindig 5os volt mindenki jegye csak a te atlagod romlott most le 5osrol 4esre :D:D:D:D

Peti · http://dps.dimnet.hu 2007.01.20. 16:09:51

Beraktalak a linkjeimhez, mostmár akkor talán írhatnád is a blogod :D:D
süti beállítások módosítása