Utolsó kommentek

  • era: sziasztook! (2008.04.23. 18:34) huhh
  • eipi-1: Leszel még valaha? (2008.04.02. 12:40) peek-a-boo
  • celebriaran: mert ameleg levegő felszáll és felhővé alakul, majd csapadék formályában lehull. meg mert a lencse... (2007.11.01. 10:37) peek-a-boo
  • eipi-1: Szia, Zuzmara! Örülök, hogy újra írsz - bár ahogy látom, ez elég rég történt már (3 napja :S) (2007.05.30. 12:22) peek-a-boo
  • Peti: miért NEM esik? :( (2007.05.27. 23:04) peek-a-boo
  • Utolsó 20

2006.12.24. 09:45 zuzmara

Mottó totó

Továbbra is csak egy valaki tud az új címről, úgyhogy úgy döntöttem ma is engedélyezem magamnak, hogy butaságokat fecsegjek.
Persze szép sorjában haladva mindenkinek elszólom magam, hogy a blogom elköltözött, mindenkinek megemlítem, hogy ideje lenne frissítenie a sajátját.. amennyiben bejön a taktikám, ők erre visszakérdeznek, hogy akkor én miért nem frissítek, én meg erre ugyebár kénytelen vagyok elárulni, hogy elköltöztem :)
Amire mindenki megsértődik, hogy "jókor szólok", viszont sokkal lassabban terjed az infó, amiben nincs semmi jó, de én élvezem :)

Peti, akit megtiszteltem azzal, hogy első volt a beavatottak között, mindezt azzal hálálta meg, hogy (miután elhangzott az ominózus "jó, hogy szólsz" mondat) ócsárolni kezdte a fantasztikusnál is fantasztikusabb mottómat:

("Az élet játék, játszd...")

Peti: az élet nem játék
Zuz: miért ne lehetne játék?...
Zuz: amúgy, meg erről írtam az előző blogban, h sztem se az


és tényleg írtam, jó régen, íme:
"Butaság... az élet nem játék... igaziból nem hiszem, hogy túl sok értelme lenne az élet fogalmát belesűríteni bármilyen másik szóba...
 
 az élet nem játék, ugyanúgy ahogy nem csokigolyó, vagy ananászos csirke (bár ez utóbbi egy "bonyolultabb" szóösszetétel, úgyhogy lehet, hogy az élet mégis csak ananászos csirke... de efelől vannak kétségeim)
 
 Mindezek mellett a "mottó" marad, hátha tetszik valakinek, végülis egész tűrhetően hangzik :o)"

Peti: uj mottot talalj ki
Zuz: minek?
Peti: mert azt mondtam azé
Zuz: ok, akkor az lesz a mottóm, hogy "mert azt mondtam,azé"
Peti: hmm
Peti: nem ez se jo
Peti: legyen a mottod: mottó..
Zuz: klassz
Peti: tudm h klassz
Peti: kolcsonadom
Judit: akkor az lessz a mottóm, hogy '"legyen a mottód: mottó..."


Ezután egy röpke negyed órás eszme futtatás következett arról, hogy a mottó szó sokszor kimondva egymás után milyen viccesen hangzik; valamint szó esett még a bigyó szó helyes kiejtéséről, de a vitát részemről azzal zártam, hogy ehhez bizony tehetség kell, megtanulni nem lehet :)

Zuz: nahh lépek
Peti: joejt
Zuz: nemnem.. ez a mottóm: "nahh, lépek"

Úgyhogy, most tartom magam a "mottómhoz" és lépek :)

Boldog karácsonyt!



2 komment

Címkék: blabla


A bejegyzés trackback címe:

https://zuzmara.blog.hu/api/trackback/id/tr5124167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peti · http://dps.dimnet.hu 2006.12.24. 14:56:35

Neked is Boldog Karácsonyt!

Calibaen 2006.12.28. 09:01:11

az élet egy szó, ami visszafelé az, hogy telé.

:)

boldog újévet!
süti beállítások módosítása